රෝන්ග් නම්බර්

නදීට රස්සාවක් හම්බ උනා බැංකුවක... එදා අපි ඔක්කොටම ගොඩාක් සතුටු දවසක්. අවුරුදු හතරකටත් වඩා එයාලා හිටියෙ කඩ කාමරෙක. උයන්න, නිදා ගන්න, කන්න, බොන්න හැම දේටම තිබුනෙ එකම එක කාමරයයි. නොවිඳිනා දුක් වින්ඳත් එයාල හිටියෙ සතුටින්. ආදරේ ලඟ තියනකොට එහෙම තමයි. නදීට රස්සව හම්බ වෙලා මාස හයක් විතර යනකොට එයාලට පුංචි ගේ කෑල්ලක් කුලියට ගන්න පුලුවන් උනා. හැමදාම වගේ අපේ ගැන්සියම හිටියා එයාලට උදව් කරන්න, සල්ලි වලින් වගේම හැම දේකින්ම. එයාල අලුත් ගෙදරට ගිය දවසේ මට තිබුනෙ ඉහවහා ගිය සතුටක්, අපි එදා කට්ටියම එකතු වෙලා ඒ ගෙදර තුන් වරු පිරිතක් කියෙව්වා. සෙනූ එතකොට කසාද බැඳලා. ඒ උනාට කවමදාවත් මිනිහා එක්ක ගමනක් බිමනක් ගියේ නෑ. එයාට බඳින්න උනේ ප්‍රොපෝසල් එකකින්. අහුවාම අර අහිංසකයාට බනිනවා. " මම නම් යයි ඕකත් එක්ක ජෝඩු දාලා" ඔන්න ඔහොමයි කියන්නේ. ජම්මාන්තර වෛරයක් තිබුනේ.... මොනා උනත් කසාද මිනිහානේ. ඒත් අපේ ශෙහාන්ට, රොමේෂ්ට ඔය ටික අතිනේ. ඔන්න අපි එකතු වෙලා රෑට කන්න කෑම හදද්දී කොල්ලො සෙට් වෙලා හිටියේ.... සෙනූට කෝල් එකක් ආවා. " අනේ ශේහාන්... මගේ ෆෝන් එක ගනිංකෝ මගේ අතේ මාළු..." සෙනු කුස්සියේ ඉදලා කතා කලා. ශෙහාන් ෆෝන් එක ගත්තා. " හලෝ" ශෙහාන් හරිම සාවදානයෙන් කතා කලා " සෙනූ කෝ" කියලා එහා පැත්තේ පිරිමි කටහඩකින් ඇහෙනවා. " සෙනූ වොෂ් එකක් දාන්න ගියා... කවුද කතා කරන්නේ...?" ශෙහාන්ගෙ කතාවෙන් එහා පැත්තෙන් කතා කරන එක්කෙනාට මල පැන්න වගේ උනා " තමුසෙ කවුද කතා කරන්නේ..." ටිකක් සැරෙන් එහා පැත්තෙන් ඇහෙනවා." මම කවුද.....?ඇයි උප්පැන්නේ ලියන්නද?...." ඔන්න ශෙහානුත් ටික වෙන්න තද කරගෙන. " තමුසෙ කවුද ඕයි මගේ ගෑනිගේ ෆෝන් එක ආන්සර් කරන්න" එහා පැත්තෙන් ආයේ කෑ ගහනවා. " ඉතිං තමුසෙගෙ ගෑනිගේ ෆෝන් එකට කෝල් දෙනවා... මේක මාර කෙලියක්නෙ" අපිටත් දැං මේක හිතා ගන්න බෑ. මොනා වෙනවද කියලා.. ශෙහාන්ටත් මල පැනලා. " මගෙ ගෑනිගේ ෆෝන් එකට තමයි ඕයි මේ කතා කරන්නේ... තමුසෙ මොන හාල් පාරුවෙක්ද?" දැං මෙතන නිකන් මිනීමැරුමක් වෙන්න එනවා වගේ සීන් එකක් යන්නේ.... " මේක කොහොමද තමුසෙගේ ගෑනිගේ ෆෝන් එක වෙන්නේ... මේක අපේ සෙනූගෙනෙ" ශෙහාන් තද වෙලා කියවනවා... ඒක අහුවාම නදී ඔලුවේ අත ගහ ගත්තා..... " සෙනු කියන්නේ මගෙ ගෑනි තමයි ඕයි" කියලා එහෙන් කිව්වා.... "ශෙහාන්ට දැං වැඩේ නෝන්ඩි බව මීටර් උනා "ආහා ඔයාගෙ ගෑනිද?, ඉතිං මම ඉල්ලුවාද? ඔච්චර තරහ ගන්න එපා... ඔයා තියා ගන්න" කියලා මූ ෆෝන් එක තිබ්බා... සෙනූ මහ ලොකුවට පඬි ටෝක් දැම්මට අම්බානකට බය වෙලා. "තමුසෙ දැං ඒ මොකද්ද කලේ... මම ගෙදර යන්නේ කොහොමද දැං?" සෙනූ අත් දෙකේම නියපොතු කනවා. " හරි වැඩක්නේ.. උඹ හිතුවද මම සක්‍රයා කියලා.... උඹ උපන් තේකට උඹට මිනිහෙක් ඉන්නව කියලා අඟවලා තියනවාද? මට අමතක උනා උඹ බැඳලා කියලා" ශෙහාන් ඇඟට නොදැනී කියලා දැම්මා....
කොහොම හරි නදීශයි, චමතුයි එකතු වෙලා සෙනූගෙ හස්බන්ස්ට පහදලා දුන්නා ඒක විහිළුවක් කියලා. ඒ නිසා බේරුනා.... නදීනම් කිව්වෙ එයා තමයි ගොඩාක්ම බය උනේ කියලා.. මොකද අරෝ මදිවට සෙනූවත් භාර ගන්න වෙයි කියලා....


0 comments:

Post a Comment